موثرترین هدایای تبلیغاتی

موثرترین هدایای تبلیغاتی

موثرترین هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی یکی از روش‌های کاربردی و پر بازده تبلیغات به شمار می‌روند که برندهای کوچک و بزرگ برای معرفی بیشتر خدمات خود از این روش تبلیغاتی استفاده می‌کنند. موثرترین هدایای تبلیغاتی علاوه بر اینکه به معرفی یک شرکت می‌پردازند، یک روش ایده‌آل برای قدر دانی از کارمندان و مشتریان قدیمی محسوب می‌شوند. در برخی روزهای خاص یا در شروع سال، اغلب شرکت‌ها از کارکنان خود تشکر می‌کنند و برای نشان دادن حس قدردانی، تقدیم کردن هدیه تبلیغاتی بهترین انتخاب خواهد بود.

برای اینکه هدایای تبلیغاتی شما بالاترین بازدهی ممکن را داشته باشند، باید در هنگام انتخاب به شکل ظاهری، کیفیت، کاربرد و قیمت آن‌ها توجه کنید. هدایای تبلیغاتی بهتر است از وسایلی انتخاب شوند که در طول روز مورد استفاده مشتریان قرار می‌گیرند زیرا در صورت استفاده مداوم از هدیه تبلیغاتی، نام برند شما دائما در جلوی چشمان افراد خواهند بود و ناخودآگاه پس از گذشت مدتی، نام برند در ذهن افراد حک خواهد شد. اطرافیان هم با دیدن نام برند بر روی هدیه تبلیغاتی، خدمات شما را خواهند شناخت و در صورت نیاز به وب سایت شما مراجعه می‌کنند.

مزایای استفاده از موثرترین هدایای تبلیغاتی

روش‌های تبلیغاتی متنوعی وجود دارند که هر کدام از آن‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. برخی از روش‌های تبلیغاتی مانند تبلیغات در تلویزیون، هزینه زیادی برای شرکت‌ها در پی خواهند داشت و کسب و کارهای نوپا توان پرداخت آن را ندارند. روش‌های کم هزینه‌تری مانند تبلیغات فضای مجازی وجود دارند که محدود به بازه زمانی خاصی بوده و پس از 24 ساعت تبلیغات به اتمام می‌رسد. هدایای تبلیغاتی هیچ کدام از این محدودیت‌ها را دارا نیست و می‌تواند تا ماه‌ها یا سال‌ها با صرف کمترین هزینه ممکن، به معرفی خدمات شما بپردازد.

  • هدایای تبلیغاتی دارای تنوع قیمت زیادی بوده و می‌توان با هر بودجه‌ای آن‌ها را خریداری کرد برای اطلاعات بیشتر مقاله ارزانترین هدایای تبلیغاتی را مطالعه کنید.
  • در صورت با کیفیت بودن جنس هدایای تبلیغاتی، مشتریان می‌توانند تا مدت زمان طولانی از این هدایا استفاده کرده و خدمات شما را به سایر افراد معرفی کنند.
  • در صورت انتخابی درست هدیه تبلیغاتی، بازگشت سرمایه شما تضمین شده خواهد بود و بازدهی بالایی خواهند داشت.
تعدادی از موثرترین هدایای تبلیغاتی مانند خودکار، ماشین حساب، ماگ و ...

هدایای تبلیغاتی محبوب بین کسب و کارها

همانطور که اشاره شد هدایای تبلیغاتی دارای تنوع بالایی بوده و وسایل مختلفی را می‌توان به عنوان یک هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار داد. در ادامه به معرفی محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی برای کسب و کارها می‌پردازیم که توسط برندهای مختلفی مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

  • خودکار تبلیغاتی: خودکار تبلیغاتی ارزان‌ترین و موثرترین هدایای تبلیغاتی است که با بودجه محدود هم می‌توان تعداد زیادی از آن را خریداری کرد. خودکارهای تبلیغاتی در سه نوع خودکار پلاستیکی، خودکار فلزی و خودکارهای روکش شده با طلا و نقره تولید می‌شوند که هر کدام قیمت مختص به خود را دارند. خودکار های پلاستیکی ارزان‌ترین نوع خودکار و خودکارهای فلزی تبلیغاتی قیمت بیشتری دارند. اگر قصد شما از خرید هدیه تبلیغاتی تقدیر از همکاران یا مدیران سایر مجموعه‌ها است، می‌توانید از خودکارهای خاصی که با آب طلا روکش شده‌اند، استفاده نمایید.
  • فلش تبلیغاتی: امروزه موثرترین هدایای تبلیغاتی شکل جدیدی به خود گرفته‌اند و شرکت‌ها ترجیح می‌دهند از هدایایی مانند فلش یا پاور بانک، به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنند. فلش تبلیغاتی دارای ظرفیت‌های مختلفی است که هدیه دادن آن برای تمامی اقشار جامعه، مفید خواهد بود. این هدیه در صورت داشتن کیفیت مرغوب، تا سال‌ها کنار مشتریان باقی خواهد ماند.
  • کیف تبلیغاتی: کیف های تبلیغاتی دارای مدل‌های مختلفی مانند کیف پول، کیف مدارک، کوله و … بوده و با اجناس متنوعی آن‌ها را تولید می‌کنند. بهترین جنس برای خرید کیف تبلیغاتی، چرم مصنوعی یا طبیعی است که دوام بالایی داشته و شکل ظاهری آن‌ها هم منحصر بفردتر از اجناس دیگر است. کیف های تبلیغاتی محدود به بازه زمانی خاصی نیستند و برای زمانی طولانی، می‌توانند افراد بیشتری را به سمت خدمات شرکت جذب کنند.
  • ست مدیریتی تبلیغاتی: ست مدیریتی تبلیغاتی اقلام متنوعی مانند خودکار، خودنویس، پاوربانک، ماگ، دفترچه یادداشت، کیف پول و … را در خود جای داده است و هر کسب و کار بسته به محدودیت بودجه، می‌تواند تعدادی از این اقلام را در ست مدیریتی قرار دهد. ست مدیریتی انتخابی عالی برای تشکر از مدیران و کارمندان شرکت خواهد بود.
  • ماگ تبلیغاتی: در طول روز برای انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد از ماگ استفاده می‌کنیم و جز لوازم بسیار کاربردی زندگی روزمره تلقی می‌شود. می‌توانید لیوان یا تراول ماگ تبلیغاتی را در کنار یک هدیه دیگر، مانند ست دمنوش به افراد تقدیم کنید تا خاطره‌ای خوش برای آنان رقم زنید. ماگ‌های تبلیغاتی با توجه به متریالی که از آن ساخته می‌شوند، قیمت‌های مختلفی داشته و طول عمر آن‌ها هم با هم تفاوت دارد. سطح بزرگ ماگ تبلیغاتی اجازه چاپ هر گونه طرحی را به شما خواهد داد.

اگر برای خرید موثرترین هدایای تبلیغاتی متناسب با کسب و کار خود و انتخاب صحیح، نیاز به مشاوره دارید می‌توانید درخواست خود را با کارشناسان ما در رایا گیفت مطرح کنید تا راهنمایی‌های لازم خدمت شما ارائه گردد. تمامی محصولات موجود در رایا گیفت با بهترین قیمت موجود در داخل بازار و بالاترین کیفیت ممکن خدمت شما عرضه خواهند شد.

مطالب پیشنهادی:

ست مدیریتی

هدایای تبلیغاتی برای مدیران

هدیه تبلیغاتی برای کودکان

چاپ بر روی هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی برای دانشجویان

هدایای تبلیغاتی صنعتی

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *