کسب و کارهای نیازمند به هدایای تبلیغاتی

ماگ، خودکار تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی، دفترچه، تبلت، برای کسب و کارهای نیازمند به هدایای تبلیغاتی

کسب و کارهای نیازمند به هدایای تبلیغاتی

هر کسب و کاری برای جذب مشتریان جدید خود نیاز به تبلیغات دارند، یکی از بهترین ترفند ها برای تبلیغات هدایای تبلیغاتی است که بهترین نتیجه را در فروش محصولات به وجود می اورد. از این رو می توان گفت همه ی مشاغل جزو کسب و کارهای نیازمند به هدایای تبلیغاتی محسوب می شوند . هدایای تبلیغاتی باعث ایجاد نگرش مثبت در افراد نسبت به کسب و کارها می شود علاوه بر آن با انتخاب محصول مناسب و کاربردی برای تبلیغات باعث جذب مشتری های دیگر نیز می شود چون با مشاهده هدایا، سایر افراد مشتاق به دریافت آن شده و به سوی کسب و کار شما هدایت می شوند . به همین علت برای انتخاب هدایا باید توجه کافی داشت تا شاهد تاثیر شگرف آن بر نتیجه فروش باشید.

برخی از نکات مهم و اساسی در انتخاب هدایا:

  • باید محصولاتی با کیفیت بالا انتخاب شوند و طول عمر بالایی داشته باشند تا در ذهن مردم حک شوند در غیر این صورت تاثیر منفی در ذهن مخاطب ایجاد می کند. این محصولات معرف شرکت شما هستند، پس باید به گونه ای باشند که کسب و کارتان را به خوبی نمایش دهند.
  • بهتر است هدایایی که انتخاب می کنید کاربردی باشد و نیاز روزمره افراد را برطرف کند تا برای آنها ماندگار باشد و همیشه جلوی چشم مشتری بماند.
  • لوگو را بر روی محصولات درج کنید که معرف کسب و کارتان باشد اما اگر برندتان گویای آن نیست بهتر است توضیحات مختصری در کنار آن قرار داده شود.
  • محصولات انتخابی شما با کسب و کارتان مرتبط و مناسب آن باشد. مثلا زیاد مناسب نیست برای کسب و کاری که مرتبط با نوشتن نیست از خودکار برای تبلیغات استفاده شود.
  • هدایا می تواند با توجه به مناسبت ها مانند سال نو، همایش ها، جشن ها و…باشد مثلا تقویم یا سررسید برای سال نو.
  • اگر کسب و کارتان مشتریان کم با حساب قابل توجهی دارد باید هدایا سفارشی و لوکس انتخاب شود.

تاثیر هدایای تبلیغاتی در فروش محصولات:

دریافت هدیه باعث حس خوشایندی در افراد می شود و اثر مثبتی در ذهن آنها ایحاد می کند، با ایجاد این حس مثبت مشتری لازم می داند که قدردان آن باشد و باعث وفاداری ان افراد می شود. همیشه تبلیغات برای جذب مشتری نمی باشد گاهی باعث تبدیل مشتری فعلی به مشتری ماندگار و همیشگی می شود. هدایای تبلیغاتی فرصتی برای دیده شدن محصول است که می توان به بهترین نحو محصولات را معرفی و آن را تبلیغ کنید و همچنین سبب ایجاد رشد بسیاری در فروش محصولاتتان شوید .

اهدای هدیه تبلیغاتی به کارمندان برای کسب و کارهای نیازمند به هدایای تبلیغاتی

کسب و کارهای نیازمند به هدایای تبلیغاتی

_سازمان های بهداشت و درمان

این سازمان ها مانند بیمارستان ها، مطب پزشکان، کلینیک ها و… همانند سایر کسب و کار ها برای معرفی خدمات خود می توانند از محصولاتی به عنوان هدایا استفاده کنند . هدایای قابل استفاده در این زمینه که مرتبط با خدمات آنها باشد عبارت است: از دستگاه فشار سنج، دستگاه کنترل قند، جعبه کمک های اولیه و… که می توان از آنها در این بخش استفاده کرد.

_سازمان های مالی و اقتصادی

هدایای تبلیغاتی روش مناسبی برای قدردانی از مشتریان و کارمندان در این سازمان محسوب می شود که می توان برای پاداش به کارکنان خود کالاهایی را هدیه دهند. این سازمان ها تنوع بسیاری برای انتخاب هدایا دارند.

_سازمان های آموزش و پرورش

مدارس, دانشگاه هاو… که جزء این سازمان های آموزشی هستند در مناسبت های مختلف مانند جشن ها هدایایی از جمله خودکار، ساعت، پوشه و…استفاده می کنند تا آن سازمان را ارتقاء دهند.

_سازمان های غیر دولتی

سازمان های غیر دولتی برای جذب مشتری از این هدایا استفاده می کنند . هر کسب و کاری در این سازمان بهتر است از محصولات مرتبط با خدمات به عنوان هدیه استفاده کند تا کسب و کار خود را معرفی کند. مشاغلی که تازه شروع به فعالیت کرده اند بودجه آنها برای تبلیغات کم است از این رو می توانند هدایای ارزان تر و مناسب برای تبلیغ انتخاب کنند.

معرفی برخی از هدایای تبلیغاتی

تقویم و سررسید

مناسبت هایی مانند سال نو فرصت خوبی برای تبلغ است . با سفارشی کردن تقویم و سررسیدها و درج توضیحات مختصر بر روی آنها میتوان کسب و کار خود را در ذهن مشتری ها ثبت کرد.

خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی کاربرد فراوانی در طول روز دارد .هدیه مناسبی برای کارمندان می باشد، کارمندان در طول روز با این محصول سر و کار زیادی دارند و با درج نام تجاری شرکت بر روی محصول این تبلیغ در ذهن افراد ماندگار می شود.

خودکار تبلیغاتی برای سازمان ها

پاور بانک

میتوان گفت هدایای دیجیتالی با توجه به پیشرف تکنولوژی پرطرفدارترین هدایا هستند. همچنین امروزه با گسترش روز افزون استفاده از تلفن های همراه، پاور بانک برای شارژ گوشی بسیار کارآمد است و همین کاربردی بودن ان دلیل خوبی برای استفاده از آن محصول برای تبلیغ می باشد. این هدیه برای مخاطب ارزش بسیاری خواهد داشت اما هنگام خرید پاوربانک یا فلش تبلیغاتی به اصل یا تقلبی بودن آن توجه کنید.

ماگ

ماگ هدیه ای عالی با قیمت مناسب است که سازمان ها برای هدیه به کارمندان خود می توانند از آنها استفاده کنند.این محصول به دلیل پر مصرف بودن هدیه مناسبی به شمار می رود.

ماگ تبلیغاتی با طرح پپسی

جاکلیدی

این هدیه برای تمام افراد مناسب است. قیمت مناسبی دارد و برای کلید خانه , ماشین و… قابل استفاده است.

فلش مموری

فلش مموری تبلیغاتی هدیه ای تاثیر گذاری است که تنوع بسیاری دارد و بسیاری از سلیقه ها را پاسخ می دهد.این محصول را لازم است برای جابجایی اطلاعات همیشه به همراه داشت.

مطالب پیشنهادی:

ست مدیریتی

هدایای تبلیغاتی برای مدیران

هدایای تبلیغاتی مناسب کودکان

موثرترین هدایای تبلیغاتی

چاپ بر روی هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی برای دانشجویان

هدایای تبلیغاتی صنعتی

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *