هدایای تبلیغاتی برای کودکان

هدایای تبلیغاتی برای کودکان

هدایای تبلیغاتی برای کودکان

بچه‌ها در هر سنی عاشق هدیه هستند، دقیقا به همین دلیل است که هدایا می‌توانند انتخابی عالی برای تحت تاثیر قرار دادن کودکان باشند. چه در حال تبلیغ کسب و کار خود هستید و چه قصد دارید میزبانی رویدادی در مدرسه را بر عهده گیرید، سعی کنید هدایای تبلیغاتی خلاقانه ارائه دهید که بچه‌ها آن را دوست داشته باشند. در این مقاله لیستی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای کودکان ذکر شده است که با کمک آن‌ها لبخندی روی صورت آن‌ها شکل خواهد گرفت.

چرا از هدایای تبلیغاتی برای کودکان استفاده کنیم؟

با حیوانات عروسکی، توپ، ماشین‌های مختلف و سایر اسباب بازی‌های کودکان می‌توانید جای خود را در قلب کودکان باز کنید. به خصوص در صنعت اسباب بازی، هدایای تبلیغاتی کودکان بهترین مشوق برای جلب توجه مشتریان کوچک است. به عنوان یک برند می‌توانید از هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت مانند مداد رنگی و یویو به عنوان هدیه استفاده کنید تا توجه کودکان و بزرگسالان را به محصولات خود جلب کنید؛ این امر نشان می‌دهد که هدف شما تنها کودکان نیستند بلکه خانواده کودکان هم با برند شما آشنا خواهند شد.

هدایای تبلیغاتی کودکان در نمایشگاه‌ها و رویدادها بسیار محبوب هستند، مخصوصا اگر بخشی از مشتریان شما را کودکان تشکیل دهند. در صنعت پوشاک، برخی از برندها پوشاکی مانند تی شرت، پیش بند و کاپشن را به عنوان هدایای تبلیغاتی خاص کودکان انتخاب می‌کنند. لباس‌های تبلیغاتی از جمله منحصربفردترین هدایایی است که می‌تواند برای کودکان مفید باشد زیرا از آن برای سال‌ها می‌توان استفاده کرد، البته در صورتی که جنس و طرح خوبی داشته باشد.

عروسک تبلیغاتی

چه هدیه‌ای بهتر از آن که یک دوست جدید به کودکان تقدیم کنید؟ بچه‌ها دوست دارند اسباب بازی‌های زیبا را در آغوش بگیرند و حتی ممکن است سال‌ها آن‌ها را نگه دارند. طبق مطالعات انجام گرفته 44 درصد از بزرگسالان هنوز عروسک‌های دوران کودکی خود را دارند. این عروسک‌ها می‌توانند هر چیزی باشند اما خرس‌ها معمولا محبوبیت زیادی بین بچه ها داشته و می‌توانند انتخابی ایده‌ال برای کمپین تبلیغاتی شما باشند.

پازل تبلیغاتی

در عصر حاضر کودکان به ویدیوهای یوتیوب و فورتنایت علاقه زیاد دارند اما این بدان معنا نیست که آن‌ها از بازی فکری و پازل لذت نمی‌برند. همه‌گیری کرونا باعث شد پازل‌ها با فروش زیادی روبه‌رو باشند و این امر نشان می‌دهد هنوز هم پازل‌های کلاسیک یک روش سرگرمی جذاب برای کودکان و حتی والدین آن‌هاست. پازل‌ها بسته به تعداد قطعات در قیمت‌های مختلفی وجود داشته و می‌توانید به راحتی بین انواع آن یکی را انتخاب نمایید.

کلوچه و آبنبات تبلیغاتی

علم نشان می‌دهد که بچه‌ها نسبت به بزرگسالان تمایل بیشتری به شکر دارند و به همین دلیل برای آن‌ها سخت است که عاشق غذاهای شیرین نباشند. با در نظر گرفتن این موضوع کلوچه و آبنبات می‌توانند گزینه خوبی برای تبلیغات باشند. می‌توانید یک جعبه خوراکی تهیه کرده و انواع شکلات و آبنبات را در آن قرار دهید.

باکس غذا تبلیغاتی

وعده غذایی ناهار سالم و متعادل بخش مهمی از زندگی روزمره هر کودکی است اما متاسفانه آن‌ها آنطور که باید غذا نمی‌خورند. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) دریافت که 33 درصد از کودکان و نوجوانان در هر روز فست فود مصرف می‌کنند. شما می‌توانید با توزیع باکس ناهار تبلیغاتی بخشی از این مشکل را حل کنید. ممکن است این جعبه غذا توجه کودکان را به خود جلب کرده و تمایل بیشتری به خوردن غذاهای خانگی پیدا کنند.

خودکار و مدادهای تبلیغاتی

مداد ، خودکار تبلیغاتی ، خودکار لوکس و خودکار فلزی تبلیغاتی همیشه انتخابی عالی برای هر رده سنی هستند. اگر قصد دارید به کودکان این سبک وسایل را هدیه دهید، مدل‌های عروسکی مختلفی در بازار وجود دارد که کودکان آن‌ها را دوست خواهند داشت. این هدایا متناسب با سن کودکان بوده و برای مدت زمان طولانی از آن استفاده می‌کنند.

اسپینر تبلیغاتی

اسپینر یکی دیگر از هدایای کودکان خلاقانه است که توسط بیشتر کودکان مورد تایید خواهد بود. اسپینرها قیمت مناسبی داشته و هر کسب و کاری توانایی خرید آن را خواهد داشت.

کتاب‌های رنگ آمیزی و مداد رنگی تبلیغاتی

همانطور که می‌دانید رنگ‌آمیزی به بچه‌ها کمک می‌کند تمرکز بیشتری پیدا کنند. شما با هدیه دادن کتاب‌های رنگ امیزی و مداد رنگی می‌توانید در این راه به آن‌ها کمک کنید. کتاب‌های رنگ آمیزی در طرح‌های مختلفی تولید شده و می‌توانید بسته به نظر خود آن را شخصی سازی کنید. مداد رنگی تبلیغاتی در تعداد مختلف موجود است و  از شش رنگ به بالا می‌توانید آن‌ها را سفارش دهید؛ هدیه دادن این دو در کنار هم کودکان را خوشحال خواهند ساخت.

سخن نهایی

وقتی هدیه تبلیغاتی به کودکان تقدیم می‌کنید، علاوه بر خوشحالی خود کودکان می‌توانید توجه والدین را کسب کنید. با اسباب بازی‌ها به عنوان یک رسانه تبلیغاتی، کودکان و بزرگسالان را به یک اندازه خوشحال خواهید ساخت. مشتریان کوچکی که مشتاق هدایای تبلیغاتی با لوگو شما هستند، طرفداران وفادار شرکت شما خواهند شد. لذت بازی با اسباب بازی جدید کودکان نیز تاثیر مثبتی بر والدین دارد. هدایای تبلیغاتی کودکان تضمین می‌کند که هدایای تبلیغاتی تاثیر ماندگاری بر ذهن کل خانواده خواهد داشت.

مطالب پیشنهادی:

ست مدیریتی

هدایای تبلیغاتی برای مدیران

کسب و کارهای نیازمند به هدایای تبلیغاتی

موثرترین هدایای تبلیغاتی

چاپ بر روی هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی برای دانشجویان

هدایای تبلیغاتی صنعتی

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *