7 ایده برای هدایای تبلیغاتی

گلدان و گل یک هدیه تبلیغاتی هدفمند و عالی

7 ایده برای هدایای تبلیغاتی

هدیه دادن وسایل پر کاربرد روزانه مانند خودکار یا تقویم، یکی از روش‌های محبوب تبلیغاتی است که کسب‌و‌کاری کوچک و بزرگ برای کمپین‌های تبلیغاتی خود از آن‌ها استفاده می‌کنند. اغلب افراد علاقه زیادی به هدیه گرفتن دارند و زمانی که یک هدیه تقدیم آن‌ها کنید، تا همیشه شما را به یاد خواهند داشت. حس رضایت و خوشحالی که بعد هدیه دادن حتی یک خودکار تبلیغاتی به وجود می‌آید، از جمله دلایلی است که نشان می‌دهد هدایای تبلیغاتی تا چه اندازه در معرفی و ماندگار شدن نام شما در ذهن بقیه کمک می‌کند. اگر کمی خلاقیت در انتخاب هدایای تبلیغاتی خرج کنید، بازدهی کمپین تبلیغاتی شما بیشتر از قبل خواهد بود و به دلیل هدایای خاصی که هدیه می‌دهید، در ذهن مخاطب خود باقی خواهید ماند. این هدایای خلاقانه متفاوت بودن کسب و کار شما را نشان خواهد داد و یک تمایز نسبت به سایر برندها ایجاد می‌کند. در ادامه به معرفی 7 ایده برتر برای ارائه هدایای تبلیغاتی می‌پردازیم.

ایده برای هدایای تبلیغاتی خاص
ایده هایی برای هدایای تبلیغاتی خاص

جدیدترین ایده ها برای کمپین تبلیغاتی

  •  شکلات تبلیغاتی: شکلات یکی از خوراکی‌های محبوب تمام رده‌های سنی است و به همین دلیل می‌توان آن را یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه دانست. برای ارائه شکلات تبلیغاتی، باید یک طرح برای شکلات انتخاب کرده و سپس لوگو یا نام شرکت خود را بر روی شکلات‌ها درج کنید. جعبه شکلات هم می‌تواند بیانگر شعار یا پیام شرکت شما باشد و از آن‌ها در جلسات رسمی یا همایش‌ها استفاده کنید. این هدیه می‌تواند به سرعت مخاطب را به شما جذب کرده و حتی می‌توان آن را به مدیران و کارمندان هم هدیه داد.
  • ماگ‌های تبلیغاتی با درج نام شخص مقابل: اگر هدف شما از ارائه هدیه تبلیغاتی قدر دانی از مشتریان قدیمی ،کارمندان یا مدیران سایر مجموعه‌ها است می‌توانید یک ماگ زیبا انتخاب کرده و سپس نام فرد مقابل را بر روی آن چاپ کنید. در کنار نام شخص، نام لوگو و برند خود را قرار دهید و یک ماگ زیبا به عنوان هدیه تبلیغاتی تقدیم افراد کنید. ماگ از جمله لوازم پرکاربرد روزانه است و همیشه افراد در هنگام از ماگ، به یاد شما خواهند بود. جهت خرید ماگ تبلیغاتی وارد شوید.
  • لوازم الکتریکی: امروزه استفاده از موبایل و لپ‌تاپ جز جدا نشدنی زندگی افراد است و هدیه دادن لوازم مرتبط با دنیای تکنولوژی مانند قلم لمسی، فلش تبلیغاتی، پاور بانک و …می‌تواند برای تمامی افراد جامعه جذاب باشد.
  • توپ ضد استرس: توپ‌های ضد استرس باعث می‌شوند استرس های یک روز کاری پر مشغله یا یک روز پر استرس در دانشگاه، کاهش یابند و هدیه دادن این توپ‌ها مخاطبان شما را خوشحال خواهد کرد. توپ‌های ضد استرس معمولا گرد هستند اما می‌توانید به شکل خلاقانه طراحی جدیدی برای آن‌ها خلق کرده و نام برند خود را بر روی توپ حک کنید.
  • شارژر ماشین: برای شارژ تبلت و گوشی همراه در داخل ماشین، شارژرهایی وجود دارند که هدیه دادن آن‌ها می‌تواند انتخابی عالی باشد؛ زیرا علاوه بر اینکه این هدیه یک هدیه خلاقانه و خاص است، همیشه در ماشین جلوی چشم مخاطب قرار داشته و ناخوادگاه برند شما را به خاطر خواهد سپرد. هر شخصی دیگری که در ماشین بنشیند لوگو را بر روی شارژر خواهد دید و بدین شکل افراد جدیدی با شرکت شما آشنا می‌شوند.
  • هدیه‌هایی با دو کاربرد: وسایلی که دو کاربرد مختلف از خود ارائه می‌دهند جز هدایای خلاقانه تبلیغاتی هستند که می‌تواند توجه مشتریان را به سمت خود جلب کند. یکی از این هدایا خودکار فلزی تبلیغاتی دوکاره است که یک سر آن خودکار بوده و سر دیگر هایلایتر است. از دیگر هدیه‌های دوکاربرده می‌توان به جاسوئیچی مجهز به چراغ قهوه هم اشاره کرد.
  • ارائه گلدان یا گیاهان خاص مانند آشلانتوس: هدیه دادن یک گلدان و گیاه خاص می‌تواند هدیه‌ای بسیار زیبا و خلاقانه باشد. نام و طرح لوگوی شما در گوشه‌ای از گلدان قرار خواهد گرفت و افراد هر زمان که به آن گلدان نگاه کنند، یاد شما در ذهنشان تداعی می‌گردد.

مطالب پیشنهادی:

ست مدیریتی

هدایای تبلیغاتی برای مدیران

کسب و کارهای نیازمند به هدایای تبلیغاتی

موثرترین هدایای تبلیغاتی

چاپ بر روی هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی برای دانشجویان

هدایای تبلیغاتی صنعتی

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *