هدایای تبلیغاتی برای مدیران

هدایای تبلیغاتی برای مدیران

هدایای تبلیغاتی برای مدیران

هدایای تبلیغاتی امروزه یکی از روش‌های رایج برای تبلیغات و همچنین روشی ایدآل برای تقدیر و تشکر از مشتریان است.

هدایا بسته به جایگاه افراد متفاوت است، و باید به این نکته توجه داشت که هدایای تبلیغاتی خاص که برای مدیران سازمان ها (افراد راس سازمان ها)درنظر می‌گیریم با هدایای تبلیغاتی که برای افردا عادی و مشتریان است متفات هستند پس هدایای تبلیغاتی برای مدیران باید به گونه ای نشان دهنده احترام ما به شان و منزلت آن‌ها باشند.

برای مثال لباس یا فلش تبلیغاتی هدایای مناسبی برای مدیران نیستند. ولی قطعا یک ست رو میزی یا روانویس چون ابزاری هستن که در طول روز مدیران از آن‌ها استفاده می‌کنند و همچنین چون جزو هدایای لوکس و نفیس هستن بهترین گزینه برای مدیران هستند.

برای نتیجه بخش بودن تبلیغات باید هدیه‌ای که در نظر می‌گیریم خلاقانه، باکیفیت و بهترین باشد تا نظر مثبت آنها را جلب کند. در ادامه ما 4 نمونه از بهترین هدایای تبلیغاتی برای مدیران را به شما معرفی می‌کنیم.


4 نمونه‌ هدایای تبلیغاتی برای مدیران

ست رومیزی تبلیغاتی

ست رومیزی تبلیغاتی قطها یکی از بهترین گزینه‌های لیست هدیه تبلیغاتی مدیران هست چرا که هدیه‌ای مناسب و ارزشمند است و همیشه جلوی چشم‌شان هست.

ست رومیزی تبلیغاتی

ست‌های نوشتاری تبلیغاتی

ابزار نوشتن هم از وسایل کاربردی برای مدیران است پس ماندگارترین هدیه برای مدیران یک ست نوشتاری تبلیغاتی است.

ست رومیزی تبلیغاتی

کیف اداری چرم تبلیغاتی

کیف جزو هدایای شیک و خاص هست که هرگز از ذهن دریافت کننده پاک نمیشود و همینطور کیف‌های اداری تبلیغاتی چیزی است که یک مدیر برای نظم دهی به وسایلش لازم دارد، پس یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای دانشجویان و مدیران است.

کیف اداری چرم تبلیغاتی

ست‌های چرم تبلیغاتی

برخی از بهترین هدایای تبلیغاتی چرمی محبوب عبارتند از:

قطعا ست های مدیریتی هوشمندانه ترین هدیه تبلیغاتی است که هر کدام از ابزار داخل ست جداگانه شرکت شما را تبلیغ می‌کنند و این باعث افزایش اثر بخشی می‌شود.

ست‌های چرم تبلیغاتی

ماگ تبلیغاتی

مدیران معمولا بخاطر مشغله‌های فکری و کار زیاد روزانه، نیاز به خوردن نوشیدنی‌های خنک یا گرم دارند پس قطعا یک ماگ تبلیغاتی جزو وسایلی است که دائم جلوی چشم اشخاص است میتواند در دسته ارزانترین هدایای تبلیغاتی جای بگیرد.

ماگ تبلیغاتی

البته همانطور که گفتم اثر بخشی این هدایای تبلیغاتی زمانی است که بسته بندی جذاب و شیکی داشته باشد و همینطور اهدای هدایا به بهترین شکل و البته با احترام صورت گیرد و در نهایت خود هدیه باید با کیفیت و زیبا باشد و همه این ها به طوری باشند که شان و منزلت مدیران ودریافت کنندگان هدایا را حفظ کند.

مطالب پیشنهادی:

ست مدیریتی

هدایای تبلیغاتی برای کودکان

کسب و کارهای نیازمند به هدایای تبلیغاتی

موثرترین هدایای تبلیغاتی

چاپ بر روی هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی صنعتی

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *